Friday, June 10, 2011

lagi..gambo reunion... ni kwn aku yg plng tak duduk diam... dato'depan berucap.. deme blkng tak terucap.. hnya mampu mengucap, sesapa yg melihat... hheee/ apapon..enjoy...
ni namanya sawan tak sedo diri... free style.. korng tgok..cun tak baju aku, colourfull sempena mega ruenion.. untuk mengambarkn bertapa, ceria nya aku jmpa kwn2.. aku naik keta dgn suzana.. abg''' aku tak kasi gi, coz nnti dia boring..(yg benonya, aku takleh joli katak kalo ada dia.. kena sopan gitu) ahaks...
geng2 pompuan yg blm balik lagi..( yg lain dh kumbah dh blah le mksudnya'')

geng-gemg lelaki yg msh tnggl.. n hadir.. ada 2-3 org bawa motor besar dr kl... penang , kedah..
ni yg mls snap dgn org kecik2 ni... nmpk beno aku beso dr deme'' tapi.. yg pntng aku nmpk'' cun'''' ''''dah.. ahaks.. sengal punya statement'' yg sblh aku tu.. suzana ,(my best friend dtg dr JB) aku gi dgn dia,tudung merah dr kl.. tido rumah aku..n paling comel.. dlm batch kita org n paling cun.. yg baju hitam purple.. no 2 dr kanan.. bekas dewi remaja top 10'' tapi syg dia cpt khwn.. so,. dia undur diri , dr ratu dewi remaja final...

1 comment: