Saturday, July 18, 2009

AKU DGN K.SALLY(JK)

NI,kwn baik kau gak..namnya kak sally..
tapi aku panggil dia JK..JK TU mknanya..
h ehe hee h....
JANDA KAYA...aku yg beri gelaran tu..
coz..wlpn dia Miss J... sntiasa ada duit..mklmla..
kepala kutu...bsns..mcm-mcm ada......
dulu dia bekas ,RATU KEBAYA.IPOH...
dulu cantik..solid.. now..ank dh 5..
mcm aku dh brnk kmbng..ha..ha ha..tapi
k.sally 5 !!! aku 2.. ank beso, akupun beso..
dulu org panggil kami kmbr siam..
mana ada k.sally
aku pun ada
mcm belangkas..tapi..now msng2 busy..
k.sally dgn bsns dia ,aku dgn.. rmh..fmly n
ank2 buah nk kluar jmpa dia pun ssh..
so rnggng la skt..tapi
kalo ada aktiviti KRT..kami kmpul blk.. kt dwn ni,
dkt dgn rmh aku..jln kaki je..
org sini ckp..kalo aku dgn k.sally tkde.. maka sunyilah dewan..
tapi
kalo aku dgn k.sally ada.. diorng pun pening..
coz kami suka buat lawak pndai.. n ,suka gelak.....
aku kalo .jmpa k.sally .,,lupa msaalh seketika..
kami mmg rapat... kebetulan pulak kami lhr bln yang sama..SEPTEMBER....
Kami di bwh bntng yg sama
bitg hati..
tapi aku,kesian dgn k.sally..
mklmla ada.. title..MISS J..mnsia apalagi..
kalo tk mngmpat tak sah
apapun k.sally semoga k.sally tbh.....menjalani khdpn ini..
pedulikan apa org nk kata..
coz kita bkn mnta mkn dgn depa......
anyway..
ana doakn k.sally tabah.

No comments:

Post a Comment