Sunday, July 19, 2009


ini kwn ,aku..namanya..Azlina,
kalo aku kiko,dia kurik...nama glamour.
masa dok asrama,dulu..kwn satu kepala
gila2...... ank mcm aku gak.ada sepasang...
dia skrng dh jadi somebody....
buka SALON&SPA.di ,KL..
dulu, PANTAI DALAM..
now aku pun lupa...17thn kami tak jmpa
masa khwn bote la.. kami jmpa..
smpai skrng kami still contact...masa
kami jmpa khwn bote tu kami berpeluk skn..
siap lga pipi. mklm la rindu.....
tak sangka...wajahnya tak pernah berubah..mcm dulu gak. cuma dia terkejut tgok aku... coz aku brsi.sngt masa tu...aku jealous tau!!!! (diorng mantain je)..n lps
blk dari knduri tu..... aku berfikir...
diorng blh mantain.....
kenapa kau tak????
so, aku...pun tekad nk krskn badan... krs skt pun jadi la...
dan bermula pada..29.11.2008...pada tarikh gmbar ini..diambil
...............aku dapat...turunkan sehingga 10kilo
berat badan aku....
uikk tapi.. aku kena displin............pagi2...aku bngun lps solat.. aku buat situp...... dlm 50kali
tapi.mnk tghari aku bedal je........mlm lak aku ambil oat.......
smnggu sekali aku gi swmmng.... aktiviti,yg lama aku tngglkn..6thn lps....
dan kepada kwn2 aku.,.terima ksih..bnyk2 bagi aku sokongan....
kerna kalian... berat bdn aku..... trn,,,,,,
n kalo blh aku nk mantainkan............................................................
dan kepada kurik...
ana hrp... agar... berjaya dalm bidang yg diceburi.......
satu hari nnti insyaalh..bila ana trn KL..
WA DTG... Kt SPA Lu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tunggu....tunggu insayallh........ akn sampai kesana...

...

No comments:

Post a Comment